دلنوشته

  • ۰
  • ۰

درمان آلرژی به گردو غبار !

 

  1. تصاویر
  2. شرح
  3. عکس العمل های آلرژیتیک
  4. رفتار
  5. حذف
  6. جلوگیری
  7. بردن

کنه گرد و غبار یکی از شایع ترین آلرژی ها و محرک های آسم است که در خانه شما کمین می کند.

در حالی که این موجودات میکروسکوپی شبیه به اشکالات کوچک هستند ، کنه های گرد و غبار در واقع نیش بر روی پوست شما نمی گذارند. اما می توانند باعث بروز بثورات پوستی شوند. همچنین به احتمال زیاد علائم آلرژی دیگری مانند عطسه و قطره بعد از زایمان نیز دارید.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی غذاهای ناسازگار باهمhttp://sedayeto1.blog.ir/1398/07/14/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D9%88-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%86 در اثرات ان با معده نیز بپردازیم .

لک های گرد و غبار نباید با ملافه ها اشتباه کنند ، این یک نوع جداگانه از گونه هایی است که نیش های قابل رویت روی پوست شما باقی می گذارد.

اگر علائم آلرژی مداوم در طول سال دارید ، شاید ارزش صحبت با پزشک راجع به آلرژی احتمالی کنه گرد و غبار داشته باشد. در حالی که خلاص شدن از شر دشوار است ، روش هایی وجود دارد که می توانید جمعیت کنه گرد و غبار را در خانه خود مدیریت کنید و در عین حال آلرژی خود را نیز درمان کنید.

تصاویر
کنه گرد و غبار چیست؟
کنه های گرد و غبار به دلیل کوچک بودن آنها می توانند مشکل باشند. تخمین زده می شود که این بندپایان میکروسکوپی تنها 1/4 تا 1/3 میلی متر طول داشته باشند. فقط می توانید آنها را در زیر میکروسکوپ مشاهده کنید ، و حتی در این صورت ، آنها فقط به مانند موجودات کوچک مانند عنکبوتی سفید به نظر می رسند.

کنه های گرد و غبار مردان می توانند بیش از یک ماه زندگی کنند ، در حالی که کنه های گرد و غبار ماده تا 90 روز می توانند زندگی کنند.

دلیل لکه های گرد و غبار اینقدر در خانه های مردم شایع است که آنها از سلول های مرده پوست تغذیه می شوند. به طور متوسط ​​در روز ، ممکن است یک نفر 1.5 گرم سلول های مرده پوست را ریخته ، که می تواند به طور همزمان تا یک میلیون کنه گرد و غبار را تغذیه کند.

کنه های گرد و غبار ، خانه های خود را در مکان هایی که سلول های مرده پوست احتمالاً در آن انباشته می شوند ، مانند تختخواب ، مبلمان و فرش ، ایجاد می کنند. فرش ها و حیوانات پر شده نیز خانه های خوبی برای کنه های گرد و غبار ایجاد می کنند.

در حالی که در سراسر جهان می توانید کنه های گرد و غبار پیدا کنید ، این موجودات تمایل به اقلیم های گرم و مرطوب دارند. از آنجا که آنها می توانند خود را به عمق فیبرهای پارچه ای آویزان کنند ، می توانند هنگام حرکت یا در تعطیلات یا سفر کاری با شما سفر کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی